Autor podejmuje problematykę nowatorską, teoretycznie i metodologicznie trudną oraz praktycznie doniosłą. Jest ona nowatorska bowiem socjologowie i psychologowie społeczni zaczęli się nią interesować dopiero w latach 70., a ich dorobek w tym zakresie, szczególnie w Polsce, jest niezbyt obfity i przede wszystkim analityczno-hipotetyczny, a więc bardziej zbliżony do ujęć publicystycznych aniżeli empirycznie zweryfikowanego systemu stwierdzeń. Zaś trudności teoretyczno-metodologiczne biora się stąd, że zjawisko chuligaństwa młodzieży na stadionach i poza nimi wymaga zgłębienia wielu pół eksploracyjnych: wychowania i socjalizacji, ruchów kontrkulturowych i młodzieżowych subkultur, dewiacji i patologii, procesów globalizacji i laicyzacji kultury, a także atrofii więzi pierwotnych zachodzących w społeczeństwach zurbanizowanych.(...) W wyniku analizy przeprowadzonych badań otrzymaliśmy interesujące dane, które ukazane w kontekście części teoretycznej, stanowią ważny przycznek do nowej wiedzy o najaktywniejszej części widowni sportowej, jaką stanowią zdecydowani kibice klubów sportowych. Z recenzji Profesora dr hab. Zbigniewa Krawczyka
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.