Opcje przeglądania
Cena
  • od
    do

Beata Nowotarska- Romaniak, Marketing usług ubezpieczeniowych

Beata Nowotarska- Romaniak, Marketing usług ubezpieczeniowych
Beata Nowotarska- Romaniak, Marketing usług ubezpieczeniowych
Wydawnictwo: PWE Rok wydania: 1996 Liczba stron: 191 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry (pieczątka)

Dostępność: brak towaru

Cena: 18,00 zł

Andrzej Sznajder, Sponsoring

Andrzej Sznajder, Sponsoring
Andrzej Sznajder, Sponsoring
Wydawnictwo: Business Press Rok wydania: 1998 Liczba stron: 196 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 15,00 zł

Barbara Rozwadowska, Public Relations

Barbara Rozwadowska, Public Relations
Barbara Rozwadowska, Public Relations
Wydawnictwo: Studio Emka Rok wydania: 2002 Liczba stron: 393 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 47,00 zł

Jan J. Sarapata, Reklama ubezpieczeń

Jan J. Sarapata, Reklama ubezpieczeń
Jan J. Sarapata, Reklama ubezpieczeń
Wydawnictwo: poltext Rok wydania: 1998 Liczba stron: 147 Okładka: miękka Stan: dostateczny + ( książka po zalaniu wodą, pofalowane kartki, w pełni czytelna)

Dostępność: brak towaru

Cena: 14,00 zł

Małgorzata Kolasa, Marketing bankowy

Małgorzata Kolasa, Marketing bankowy
Małgorzata Kolasa, Marketing bankowy
Wydawnictwo: CeDeWu Rok wydania: 2008 Liczba stron: 155 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry (jak nowa)

Dostępność: brak towaru

Cena: 33,00 zł

Włodzimierz J. Markowski, ABC small businessu

Włodzimierz J. Markowski, ABC small businessu
Włodzimierz J. Markowski, ABC small businessu
Wydawnictwo: MARCUS Rok wydania: 2000 Liczba stron: 312 Okładka: miękka Stan:dobry + ( w kilku miejscach podkreślenia flamastrem)

Dostępność: brak towaru

Cena: 9,00 zł

Sam Black, Public Relations

Sam Black, Public Relations
Sam Black, Public Relations
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Rok wydania: 2001 Liczba stron: 210 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 29,00 zł

Wojciech Budzyński, Public Relations

Wojciech Budzyński, Public Relations
Wojciech Budzyński, Public Relations
Wydawnictwo: poltext Rok wydania: 2000 Liczba stron: 156 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry -

Dostępność: brak towaru

Cena: 10,00 zł

Anna Murdoch, Język Public Relations

Anna Murdoch, Język Public Relations
Anna Murdoch, Język Public Relations
Wydawnictwo: poltext Rok wydania: 2000 Liczba stron: 183 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 19,00 zł

Ewa Małgorzata Cenker, Public Relations

Ewa Małgorzata Cenker, Public Relations
Ewa Małgorzata Cenker, Public Relations
Wydawnictwo: Wyższej Szkoły Bankowej Rok wydania: 2000 Liczba stron: 247 Okładka: miękka Stan: dobry (podkreślenia flamastrem)

Dostępność: brak towaru

Cena: 13,00 zł

Hubert Izdebski, Fundacje i stowarzyszenia

Hubert Izdebski, Fundacje i stowarzyszenia
Hubert Izdebski, Fundacje i stowarzyszenia
Wydawnictwo: Transit Rok wydania: 1997 Liczba stron: 228 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry -

Dostępność: brak towaru

Cena: 27,00 zł

Andrzej Sieradzki, Wademekum Menedżera

Andrzej Sieradzki, Wademekum Menedżera
Andrzej Sieradzki, Wademekum Menedżera
Wydawnictwo: Astrum Rok wydania: 1997 Liczba stron: 202 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry -

Dostępność: brak towaru

Cena: 14,00 zł

Józef Sołdaczuk, Historia handlu międzynarodowego zarys

Józef Sołdaczuk, Historia handlu międzynarodowego zarys
Józef Sołdaczuk, Historia handlu międzynarodowego zarys
Wydawnictwo: WSH Rok wydania: 1995 Liczba stron: 113 Okładka: miękka Stan: dobry + (podniszczona okładka)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 8,00 zł
szt.

Hernando de Soto, Tajemnica kapitału

Hernando de Soto, Tajemnica kapitału
Hernando de Soto, Tajemnica kapitału
Wydawnictwo: Fijorr Publishing Rok wydania: 2002 Liczba stron: 285 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 39,00 zł

Ewa Lewandowska- Tarasiuk, Komunikowanie w biznesie

Ewa Lewandowska- Tarasiuk, Komunikowanie w biznesie
Ewa Lewandowska- Tarasiuk, Komunikowanie w biznesie
Wydawnictwo: Editions Spotkania Rok wydania: 1995 Liczba stron: 117 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 9,00 zł

Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce

Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce
Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce
Wydawnictwo: PWN Rok wydania: 1995 Liczba stron: 202 Okładka: miękka Stan: dobry + (podkreślenia ołówkiem)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 6,00 zł
szt.

David Begg, Mikroekonomia

David Begg, Mikroekonomia
David Begg, Mikroekonomia

Wydawnictwo: PWE Rok wydania: 2000 Liczba stron: 570 Okładka: miękka Stan: dobry + (w kilku miejscach podkreślenia flamastrem)

Dostępność: brak towaru

Cena: 15,00 zł

David Begg, Makroekonomia

David Begg, Makroekonomia
David Begg, Makroekonomia
Wydawnictwo: PWE Rok wydania: 1996 Liczba stron: 534 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry -

Dostępność: brak towaru

Cena: 19,00 zł

Tadeusz Szumlicz, Ubezpieczenie społeczne

Tadeusz Szumlicz, Ubezpieczenie społeczne
Tadeusz Szumlicz, Ubezpieczenie społeczne
Wydawnictwo: Branta Rok wydania: 2006 Liczba stron: 293 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry - (kilka podkreśleń ołówkiem)

Dostępność: brak towaru

Cena: 27,00 zł

Elżbieta Weiss, Zarządzanie projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską

Elżbieta Weiss, Zarządzanie projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską
Elżbieta Weiss, Zarządzanie projektami współfinansowanymi przez Unię Europejską
Wydawnictwo: I-Bis Rok wydania: 2003 Liczba stron: 127 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 24,00 zł
szt.

red. Agnieszka Kołodziej- Durnaś, Terenowe badania kultury organizacji

red. Agnieszka Kołodziej- Durnaś, Terenowe badania kultury organizacji
red. Agnieszka Kołodziej- Durnaś, Terenowe badania kultury organizacji
Wydawnictwo: Economicus Rok wydania: 2005 Liczba stron: 127 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 45,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl