Opcje przeglądania

Książki obcojęzyczne

A. Hyland A. Lewis, The Purple Book Symbolism & Sensuality

A. Hyland A. Lewis, The Purple Book Symbolism & Sensuality
A. Hyland A. Lewis, The Purple Book Symbolism & Sensuality
Wydawnictwo: Laurence King Rok wydania: 2013 Liczba stron: 224 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 241,50 zł

James Hall, Dictionary of Subjects and Symbols in Art

James Hall, Dictionary of Subjects and Symbols in Art
James Hall, Dictionary of Subjects and Symbols in Art
Wydawnictwo: Westview Press Inc Rok wydania: 2008 Liczba stron: 400 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 236,20 zł

praca zbiorowa, The Book of Symbols

praca zbiorowa, The Book of Symbols
praca zbiorowa, The Book of Symbols
Wydawnictwo: Benedikt Taschen Verlag Rok wydania: 2010 Liczba stron: 808 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 226,50 zł

D. Standish J. Dunn, The Art of Money

D. Standish J. Dunn, The Art of Money
D. Standish J. Dunn, The Art of Money
Wydawnictwo: Chronicle Books Rok wydania: 2000 Liczba stron: 144 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 255,00 zł

Graham Simons, Airbus A380 - a History

Graham Simons, Airbus A380 - a History
Graham Simons, Airbus A380 - a History
Wydawnictwo: Pen & Sword Aviation Rok wydania: 2014 Liczba stron: 232 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 201,60 zł

Elsa Quarsell, The Domestic Burlesque

Elsa Quarsell, The Domestic Burlesque
Elsa Quarsell, The Domestic Burlesque
Wydawnictwo: ELSA QUARSELL Rok wydania: 2012 Liczba stron: 278 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 202,50 zł

Dita Von Teese, Burlesque and the Art of the Teese

Dita Von Teese, Burlesque and the Art of the Teese
Dita Von Teese, Burlesque and the Art of the Teese
Wydawnictwo: Regan Books Rok wydania: 2006 Liczba stron: 272 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 202,50 zł

Paula Yacomuzzi, Logo Construction

Paula Yacomuzzi, Logo Construction
Paula Yacomuzzi, Logo Construction
Wydawnictwo: HarperDes Rok wydania: 2012 Liczba stron: 320 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 203,50 zł

praca zbiorowa, Branding Element Logo 3

praca zbiorowa, Branding Element Logo 3
praca zbiorowa, Branding Element Logo 3
Wydawnictwo: Gingko Press Rok wydania: 2014 Liczba stron: 288 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 272,30 zł

Robert Klanten, Los Logos: Compass

Robert Klanten, Los Logos: Compass
Robert Klanten, Los Logos: Compass
Wydawnictwo: Die Gestalten Verlag Rok wydania: 2010 Liczba stron: 304 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 288,00 zł

Marcel Danesi, Why It Sells

Marcel Danesi, Why It Sells
Marcel Danesi, Why It Sells
Wydawnictwo: Rowman & Littlefield Publishers Rok wydania: 2007 Liczba stron: 220 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 201,30 zł

Ludovic Houplain, Logobook

Ludovic Houplain, Logobook
Ludovic Houplain, Logobook
Wydawnictwo: Benedikt Taschen Verlag Rok wydania: 2013 Liczba stron: 776 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 266,20 zł

L. Cabarga, Logo Font & Lettering Bible

L. Cabarga, Logo Font & Lettering Bible
L. Cabarga, Logo Font & Lettering Bible
Wydawnictwo: Writer's Digest Books Rok wydania: 2004 Liczba stron: 240 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 234,10 zł

Alina Wheeler, Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team

Alina Wheeler, Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team
Alina Wheeler, Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team
Wydawnictwo: John Wiley & Sons Rok wydania: 2012 Liczba stron: 336 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 238,15 zł

Alexander Tibelius, The Logo Design Toolbox: Time Saving Templates for Graphic Design

Alexander Tibelius, The Logo Design Toolbox: Time Saving Templates for Graphic Design
Alexander Tibelius, The Logo Design Toolbox: Time Saving Templates for Graphic Design
Wydawnictwo: Die Gestalten Verlag Rok wydania: 2013 Liczba stron: 224 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 245,10 zł

Nina C. Muller, Los Logos 7

Nina C. Muller, Los Logos 7
Nina C. Muller, Los Logos 7
Wydawnictwo: Die Gestalten Verlag Rok wydania: 2014 Liczba stron: 400 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 209,50 zł

David Airey, Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities

David Airey, Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities
David Airey, Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities
Wydawnictwo: Peachpit Press Rok wydania: 2014 Liczba stron: 240 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 208,50 zł

wstęp Howard Roffman, Star Wars Art: Illustration

wstęp Howard Roffman, Star Wars Art: Illustration
wstęp Howard Roffman, Star Wars Art: Illustration
Wydawnictwo: Abrams Rok wydania: 2012 Liczba stron: 176 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 204,00 zł

J.W. Rinzler, Star Wars Storyboards: The Original Trilogy

J.W. Rinzler, Star Wars Storyboards: The Original Trilogy
J.W. Rinzler, Star Wars Storyboards: The Original Trilogy
Wydawnictwo: Abrams Books Rok wydania: 2014 Liczba stron: 352 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 216,10 zł

Brandon Alinger J. W. Rinzler, Star Wars - Costumes

Brandon Alinger J. W. Rinzler, Star Wars - Costumes
Brandon Alinger J. W. Rinzler, Star Wars - Costumes
Wydawnictwo: Titan Books Rok wydania: 2014 Liczba stron: 226 Okładka: twarda Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 255,00 zł

George Gregoire, Murder in the Vatican

George Gregoire, Murder in the Vatican
George Gregoire, Murder in the Vatican
Wydawnictwo: AuthorHouse Rok wydania: 2006 Liczba stron: 400 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: brak towaru

Cena: 279,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl