Marcel Danesi, Why It Sells

Dostępność: brak towaru
Cena: 201,30 zł 201.30
ilość szt.
Zyskujesz 20 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 22444340

Opis

Wydawnictwo: Rowman & Littlefield Publishers
Rok wydania: 2007
Liczba stron: 220
Okładka: miękka
Stan: nowa 

 

Książka w języku angielskim. 

 

Wysyłka w ciągu  7-10 dni roboczych.

 

 

Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys

Advertising plays a key role in defining contemporary culture worldwide, creating a variety of meanings in the minds of consumers. Intrigued by this process, Marcel Danesi-an entertaining and insightful tour guide-decodes the messages woven into the advertisements, commercials, brand names, and logos we see on a daily basis. Marketing-oriented messages are made, he notes, through techniques not unlike those used by artists, musicians, and other creative sources. Guiding readers through the basics of how to interpret ads, Danesi explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. Why It Sells will fascinate and inform all readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl