Michael E.Porter, Porter o konkurencji

Dostępność: brak towaru
Cena: 45,00 zł 45.00
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: P26_(48)

Opis

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2001
Liczba stron: 434
Okładka: twarda
Stan: bardzo dobry

 

 

Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof. Portera: możemy zobaczyć, jak kształtują się jego teorie, jak z biegiem czasu ulegają pogłębieniu i ewoluują. W części pierwszej Autor zajmuje się konkurencją i strategią firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora ułatwiają nam zrozumienie istoty konkurencji.

 

Źródło opisu: lubimyczytac.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl