Lechosław Berliński Ilona Penc-Pietrzak, Inżynieria projektowania strategii przedsiębiorstwa

Lechosław Berliński Ilona Penc-Pietrzak, Inżynieria projektowania strategii przedsiębiorstwa
Lechosław Berliński Ilona Penc-Pietrzak, Inżynieria projektowania strategii przedsiębiorstwa
Wydawnictwo: Difin Rok wydania: 2004 Liczba stron: 336 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry (jak nowa)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 39,00 zł
szt.

Marek Prymon, Marketingowe zarządzanie firmą

Marek Prymon, Marketingowe zarządzanie firmą
Marek Prymon, Marketingowe zarządzanie firmą
Wydawnictwo: educator Rok wydania: 1994 Liczba stron: 199 Okładka: miękka Stan: dobry - (podniszczona okładka, pieczątki, podkreślenia ołówkiem)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 16,00 zł
szt.

red.J.Korczak H.Dudycz M.Dyczkowski, Advanced Information Technologies for Management - AITM 2011

red.J.Korczak H.Dudycz M.Dyczkowski, Advanced Information Technologies for Management - AITM 2011
red.J.Korczak H.Dudycz M.Dyczkowski, Advanced Information Technologies for Management - AITM 2011
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Rok wydania: 2011 Liczba stron: 223 Okładka: miękka Stan: nowa

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 12,00 zł
szt.

red.Andrzej K.Koźmiński, Zarządzanie Teoria i praktyka

red.Andrzej K.Koźmiński, Zarządzanie Teoria i praktyka
red.Andrzej K.Koźmiński, Zarządzanie Teoria i praktyka
Wydawnictwo: PWN Rok wydania: 1995 Liczba stron: 609 Okładka: twarda Stan: dostateczny (brak grzbietu, przybrudzenia, podkreślenia ołówkiem)

Dostępność: brak towaru

Cena: 14,00 zł

Lester R.Bittel, Krótki kurs zarządzania

Lester R.Bittel, Krótki kurs zarządzania
Lester R.Bittel, Krótki kurs zarządzania
Wydawnictwo: PWN Rok wydania: 1994 Liczba stron: 324 Okładka: miękka Stan: dobry - (pieczątki, przybrudzenia)

Dostępność: brak towaru

Cena: 8,00 zł

Georges de Sainte Marie, Kierowanie małym i średnim przedsiębiorstwem

Georges de Sainte Marie, Kierowanie małym i średnim przedsiębiorstwem
Georges de Sainte Marie, Kierowanie małym i średnim przedsiębiorstwem
Wydawnictwo: poltext Rok wydania: 1993 Liczba stron: 163 Okładka: miękka Stan: dobry (pieczątki, jedna luźna kartka)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 8,00 zł
szt.

Andrzej Każmierczak, Pieniądz i bank w kapitalizmie

Andrzej Każmierczak, Pieniądz i bank w kapitalizmie
Andrzej Każmierczak, Pieniądz i bank w kapitalizmie
Wydawnictwo: PWN Rok wydania: 1993 Liczba stron: 227 Okładka: miękka Stan: dobry - (podniszczona okładka, pieczątki)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 5,00 zł
szt.

Wiktor Gawroński Jan Kądziołka, Gospodarka Polski na tle gospodarki świata

Wiktor Gawroński Jan Kądziołka, Gospodarka Polski na tle gospodarki świata
Wiktor Gawroński Jan Kądziołka, Gospodarka Polski na tle gospodarki świata
Wydawnictwo: WSiP Rok wydania: 1975 Liczba stron: 143 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 5,00 zł
szt.

Michael E.Porter, Porter o konkurencji

Michael E.Porter, Porter o konkurencji
Michael E.Porter, Porter o konkurencji
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Rok wydania: 2001 Liczba stron: 434 Okładka: twarda Stan: bardzo dobry

Dostępność: brak towaru

Cena: 45,00 zł

Stanisław Skowroński, Innowacje

Stanisław Skowroński, Innowacje
Stanisław Skowroński, Innowacje
Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów Liczba stron: 123 Okładka: miękka Stan: dobry + (pieczątki)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 24,00 zł
szt.

Maciej Rydel, Podręczny słownik promocji

Maciej Rydel, Podręczny słownik promocji
Maciej Rydel, Podręczny słownik promocji
Wydawnictwo: Gdańsk Rok wydania: 1995 Liczba stron: 116 Okładka: miękka Stan: dobry + (pieczątki)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 8,00 zł
szt.

Jacek Kall, Silna marka istota i kierowanie

Jacek Kall, Silna marka istota i kierowanie
Jacek Kall, Silna marka istota i kierowanie
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Rok wydania: 2001 Liczba stron: 364 Okładka: miękka Stan: bardzo dobry - (pieczątki)

Dostępność: brak towaru

Cena: 23,00 zł

red.Stefan Mynarski, Analiza rynku Systemy i mechanizmy

red.Stefan Mynarski, Analiza rynku Systemy i mechanizmy
red.Stefan Mynarski, Analiza rynku Systemy i mechanizmy
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna w Krakowie Rok wydania: 1993 Liczba stron: 178 Okładka: miękka Stan: dobry (pieczątki, przybrudzony grzbiet)

Dostępność: brak towaru

Cena: 31,00 zł

Romuald Zalewski Alicja Maleszka, Zarządzanie jakością

Romuald Zalewski Alicja Maleszka, Zarządzanie jakością
Romuald Zalewski Alicja Maleszka, Zarządzanie jakością
Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów Rok wydania: 1996 Liczba stron: 188+ aneks Okładka: miękka Stan: dobry (pieczątki, przybrudzenia okładki)

Dostępność: brak towaru

Cena: 17,00 zł

red.Aniela Styś, Marketing usług

red.Aniela Styś, Marketing usług
red.Aniela Styś, Marketing usług
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu Rok wydania: 1996 Liczba stron: 164 Okładka: miękka Stan: dobry (pieczątki, podniszczona okładka)

Dostępność: brak towaru

Cena: 30,00 zł

G.K.Świderska, ABC rachunkowości dla menedżera

G.K.Świderska, ABC rachunkowości dla menedżera
G.K.Świderska, ABC rachunkowości dla menedżera
Wydawnictwo: poltext Rok wydania: 1995 Liczba stron: 173 Okładka: miękka Stan: dobry + (pieczątki)

Dostępność: brak towaru

Cena: 17,00 zł

Tadeusz Waśniewski Wanda Skoczylas, Zasady analizy finansowej w praktyce

Tadeusz Waśniewski Wanda Skoczylas, Zasady analizy finansowej w praktyce
Tadeusz Waśniewski Wanda Skoczylas, Zasady analizy finansowej w praktyce
Wydawnictwo: Fundacja Rozwoju Rachunkowości Rok wydania: 1994 Liczba stron: 384 Okładka: miękka Stan: dobry + (pieczątki, kilka podkreśleń flamastrem)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 9,00 zł
szt.

Przybyłowski Hartley Kerin Rudelius, Marketing

Przybyłowski Hartley Kerin Rudelius, Marketing
Przybyłowski Hartley Kerin Rudelius, Marketing
Wydawnictwo: ABC Rok wydania: 1998 Liczba stron: 726 Okładka: twarda Stan: dobry (przybrudzenia)

Dostępność: brak towaru

Cena: 37,00 zł

Andrzej Sznajder, Skuteczna reklama

Andrzej Sznajder, Skuteczna reklama
Andrzej Sznajder, Skuteczna reklama
Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów Liczba stron: 86 Okładka: miękka Stan: dobry + (pieczątki)

Dostępność: brak towaru

Cena: 18,00 zł

Theresa M.Rosania, Advertising Reklama

Theresa M.Rosania, Advertising Reklama
Theresa M.Rosania, Advertising Reklama
Wydawnictwo: PWSBiA Rok wydania: 1995 Liczba stron: 97 Okładka: miękka Stan: dobry (pieczątki)

Dostępność: 1 egzemplarz

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 20,00 zł
szt.

Maria Sierpińska Tomasz Jachna, Ocena przedsiębiorstwa wg. standardów światowych

Maria Sierpińska Tomasz Jachna, Ocena przedsiębiorstwa wg. standardów światowych
Maria Sierpińska Tomasz Jachna, Ocena przedsiębiorstwa wg. standardów światowych
Wydawnictwo: PWN Rok wydania: 1994 Liczba stron: 277 Okładka: miękka Stan: dobry -(podniszczona okładka, pieczątki)

Dostępność: brak towaru

Cena: 19,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl